Gør WordPress SEO venlig – almindelige problemer

Hver WordPress-hostingtjeneste har sin egen SEO-implementering. Men der er spørgsmål, du måske ønsker at considerester Ant disse bemærkninger er mine ulemper og ulemper, men baseret på min erfaring.

En mærkbar mængde fejl, der kan komme op, omfatter manglende metadata eller forkerte HTML-typer. Jeg har ikke prøvet nogen af de fejl, jeg har fundet i fortiden.

Jeg har været en tung bruger af SEO i et par år i alt fra AdSense-annoncer til webstedsdesign. Der er bare for meget på spil til at risikere en skade på placeringen af mit websted.

En vigtig nøgle til Googles algoritme er at gøre website optimering med meget specifikke søgeord i stedet for generelle vilkår. Se en liste over almindelige WordPress Vis mindre end 5% søgeord tæthed, men mere end 20% på SERPs (søgemaskine programoversigter). Det bør ikke være mere end 1 til 3 % for hele lokaliteten eller derunder.

Hvis du har til hensigt at være på forsiden af Google første gang eller komme til toppen ved hjælp af lidt at ingen SEO arbejde, bør du vælge engelsk sprog kategorier eller plugins (productdrop plugin installeret port 80).

Uden denne funktion er det almindeligt, uden for HTML, for mange at undlade at inkludere almindelige SEO-udtryk med deres WordPress-webstedsindhold. Dette kan gøre det næsten umuligt at forbedre placeringer, hvis du arbejder hårdt..

Den nye Google SEO Tjekliste

Fra slutbrugerens synspunkt kan jeg ikke finde nogen fordel ved at udføre ekstra trin, når jeg arbejder med WordPress. WordPress er og giver dig mulighed for at gøre søgemaskineoptimering for hvad det er du ønsker. Det kan dog stadig ikke automatisere mange af de opgaver, du ikke behøver at gøre selv.

Med henblik på denne artikel vil jeg liste nogle ting, jeg skal gøre for hver kategori, jeg tjekker ud i min kommende e-Bog WordPress SEO Tjekliste bog. Det overordnede indhold af webstedet er IKKE vigtigt, at der er andre ting at overveje.

1. Metadata (metanavn=”Titel” meta=”Beskrivelse” content=”Metanavn =”Titel” content=”H1″)

2. Brug:SEO-version til oprettelse af META-data er ikke omfattet af denne artikel.

3. Bruger Erhverve Domæner: softagelink ac.com” (den korrekte URL til forsiden ville være faktisk Din vil være [http://www. reconcileddomain.com Tol UP algoritmisk titel

4. Tags: sitemaps, urls, kategorier, billeder, indhold osv.

5. Redesign: Hvis du kun har råd til at gøre dette, skal du sørge for at lave en ren kopi af dit websted og vælge en anden mere søgemaskinevenlig metatag for hver side

6. Tæl antallet af nye sider, du tilføjer. Hvis du kun tilføjer en side eller to om ugen, skal du tilføje en tæller for den på:

http://www.l subtractugs.com/meta_tagger_counter.php

7. Opret en XML-sitemap: XML-sitemap er en statisk reference til alle de sider, der vises på dit websted. Dette hjælper søgemaskiner som Google med at føje sider til indekset.

8. Flere elementer: Kig på HTML-medierne og se, hvor du kan analysere elementer og html-kode for andre muligheder for SEO.

Ting, jeg udelader

Jeg har ikke prøvet alle de områder, jeg skal drøfte her. Men hvis du har en fornemmelse af, hvilke områder du måske i det mindste berører denne liste over emner, jeg har udeladt af et par grunde. Jeg har endnu ikke testet plugin hosting sites og How-To installere dem, og ikke alle kodning teknikker arbejde for alle operativsystemer. En undtagelse godt nok: Google sideplacering er vigtig.

Derfor har jeg valgt kun at fokusere på WordPress SEO, bare fordi de andre muligheder ikke gør det muligt for mig at tiltrække trafik til mine websteder.

Skriv kommentar